Prace nad autem trwały ok. 30 godzin pracy 3 osób (Tomasz- tfelek, Piotrek- Evo i Paweł mx_nowicki).
Tutaj lista użytych środków :
Mycie i koła :
–Tenzi Truck
–AB Magifoam
–IronX
-SNB Jetin
–APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
–Prickbort
–Duragloss 901
Lakier:
-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
–Menzerna 2500
–Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield
Opony,tworzywa etc :
–Meguiars Endurance
–Koch Chemie Plaststar (odpowiednik KochChemie Nano Magic Plast Care)
–Autofinesse Revive
-NW „XXX” od MXNowicki
-SV Autobahn
W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :
Na początek auto zostało zalane Prickbortem :
Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :
IronX w akcji :
Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :
Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagają bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.
Kto lepiej zrobi swoją stronę 😉
Pierwsza „50” na masce :
Błotnik/drzwi :
Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :
Maska przed/po :
Przedni zderzak przed/po :
Przedni błotnik przed/po :
Teraz kolej na dach :
Tylni błotnik :
Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :
Zdjęliśmy również napis z klapy :
Tylny zderzak :
Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :
Sporo trudności przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :
Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika
Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli 😉
Mocno zniszczone były również tylne lampy :
Po każdym przejeździe dokonywana była inspekcja :
Nadzór musi być, nie ma lekko…
Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :
Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :
Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :
Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :
Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :
W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić:
Wygląda to odrobinę lepiej 😉
Teraz kolej na letnie koła :
Auto zostało osuszone i gotowe na finish :
Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :
Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :
Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :
Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :
Na opony trafił Meguiar’s Endurance :
Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :
Wosk :
Nówka sztuka 😉
Docieranie…
…pod czujnym administratorskim okiem 😀
Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :
Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :
Pora zobaczyć efekt końcowy
Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :
To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało 😉
Do następnego… 😉
podstawię Wam swoje 🙂
M4ciek zapraszamy 🙂 ale co tam robić w Twojej A3? 😛 Ideału się przecież nie poprawia 😉
Szkoda że w środku nic nie robiliście…
Zbyt mało czasu no i z założenia projekt miał obejmować tylko (albo aż) korektę i zabezpieczenia lakieru 😉 Może na środek jeszcze przyjdzie czas… 😉