Właściciel zdecydował się na zabezpieczenie lakieru Hondy powłoką Gtechniq C1. Wszystkie elementy wnętrza zostały również zabezpieczone. Honda Civic IX przejechała dopiero 35km, ale zacznijmy od początku.

Po przeprowadzeniu kilkuetapowego procesu mycia przystąpiliśmy do inspekcji lakieru. Wydawałoby się, że nowe auto powinno być bez skazy. Znaleźliśmy kilka prezentów pozostawionych w fabryce. Auto prawdopodobnie nie było myte w salonie przed wydaniem, co mogło zapobiec też powstaniu rysek. Nie oskarżamy oczywiście każdego salonu, że nie potrafią myć aut poprawnie, ale w 70% przypadków już na wydanie klient dostaje auto porysowane.

1a

Na zdjęciu powyżej widzimy ślad po papierze ściernym. Prawdopodobnie usuwane było wtrącenie na lakierze co się udało. ale ślad po papierze już został pominięty.

Na lakierze znaleźliśmy jeszcze kilka takich prezentów i je również usunęliśmy. Trzeba odnotować również fakt, że lakiernia Hondy chyba zaczyna zmieniać technologię, gdyż warstwa lakieru oscylowała w granicach 120-130 μm. Lakier podczas pracy nie był bardzo problematyczny, co przy innych generacjach Hondy bardzo często się zdarza.

A teraz pozostaje obejrzeć efekt naszej pracy. Bardzo podoba nam się kolor Hondy. New Sporty Blue brzmi i wygląda bardzo dobrze. 🙂

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 2324 25

Bak pełny, więc można ruszać w drogę.

Pozdrawiamy,

Ekipa MX Nowicki.