Zaczynamy od przygotowania auta.
1. Na suche auto nakładamy Prickbort MAC 124 w celu usunięcia smoły.
2. Mycie wstępne- piana aktywna Autobrite Magifoam
3. Mycie właściwe szampon samochodowy Shiny Garage Srawberry Car Shampoo i rękawica do mycia Car Pro Wool Wash Mitt
4. Mycie kół za pomocą kwasowego płynu SNB Wheel Cleaner S
5. Usuwanie metalicznych osadów i pyłu z klocków hamulcowych za pomocą Car Pro IronX
i mycie opon za pomocą szczotki i APC
6. Glinkowanie. Woda i glinka ValetPRO Yellow Poly
7. Osuszanie ręcznikiem Fluffy Dryer
Korekta lakieru. Tak jak napisaliśmy na wstępie ograniczona ilość czasu pozwoliła nam jedynie na delikatne odświeżenie lakieru. Jedynie maska, którą skutecznie szpeciły hologramy, została poddana pełnej korekcie. Przy okazji zostały przetestowane różne kombinacje past i padów ;). Poniżej kilka zdjęć z tego etapu prac.
Inspekcja by Evo 😉 „I co ja tutaj narobiłem?!” 😀
Lewy reflektor został wymieniony i mocno odróżniał się od prawego, który musieliśmy lekko odświeżyć
Tutaj mała luka w relacji spowodowana zmianą roli fotografa na rolę „pani domu” 😀 Goście na pierwszym miejscu dlatego brakuje zdjęć z przygotowania powierzchni przed aplikacją wosku.
Wisienka na torcie:
I tutaj czas na kolejne „Dziękujemy Piotrek :)”
Na koniec kilka zdjęć efektu naszej pracy:
Na plastiki zewnętrzne został nałożony Auto Finesse Revive, na opony Meguiar’s Endurance, szyby zostały wyczyszczone Autobrite Clear Vue.
Czas pracy ok 11 godzin (kończyliśmy pracę ok. godz. 1.30 stąd pewne niedociągnięcia 😉 ). W naszej siedzibie trwa remont (czego nie da się ukryć patrząc na zdjęcia 😀 ) ale tragiczny stan auta służbowego zmusił nas do prac w spartańskich warunkach 🙂
Dziękujemy za uwagę 😉
MX NOWICKI+Piotrek (Evo) 😀
czy mi się wydaje, czy zapowiada się fajna miejscówka na zabawy z maszynkami ? 🙂
No jeszcze trochę czasu minie zanim „plac zabaw” będzie gotowy 😉 ale to jest ta druga (tajemnicza) strona sklepowego okna 😀 😉
Czy moglibyscie dopisac jakie pady/pasty uzywaliscie do samego odswiezenia ?
Najpierw próbowaliśmy pastą Urbana na gąbce Pro Snake, ale coś tam zostawiało, chociaż nie wiele. Fakt że usuwało bardzo dużo głębszych rys, ale jednak trzeba by było zrobić dwu stopniową korektę na co nie było czasu. Ostatecznie poszła Menzerna PF2500 na czarnym padzie Urbana. Jak na jedno etapową korektę wyszło malinowo 🙂
Dobra robota 🙂
Ale nadkola mogliście umyć 😛
Aveo to moje służbowe auto i właściwie mieliśmy się ograniczyć tylko do umycia 😉 ale jak rozpoczęliśmy prace to i tak mocno przekroczyliśmy plan minimum 🙂 Nie było możliwości żeby zdjąć koła i porządnie wyszorować nadkola.