Zaczynamy od przygotowania auta.

1. Na suche auto nakładamy Prickbort MAC 124 w celu usunięcia smoły.


2. Mycie wstępne- piana aktywna Autobrite Magifoam
3. Mycie właściwe szampon samochodowy Shiny Garage Srawberry Car Shampoo i rękawica do mycia Car Pro Wool Wash Mitt


4. Mycie kół za pomocą kwasowego płynu SNB Wheel Cleaner S
5. Usuwanie metalicznych osadów i pyłu z klocków hamulcowych za pomocą Car Pro IronX 
i mycie opon za pomocą szczotki i APC
6. Glinkowanie. Woda i glinka ValetPRO Yellow Poly
7. Osuszanie ręcznikiem Fluffy Dryer

Korekta lakieru. Tak jak napisaliśmy na wstępie ograniczona ilość czasu pozwoliła nam jedynie na delikatne odświeżenie lakieru. Jedynie maska, którą skutecznie szpeciły hologramy, została poddana pełnej korekcie. Przy okazji zostały przetestowane różne kombinacje past i padów ;). Poniżej kilka zdjęć z tego etapu prac.

Inspekcja by Evo 😉 „I co ja tutaj narobiłem?!” 😀
Lewy reflektor został wymieniony i mocno odróżniał się od prawego, który musieliśmy lekko odświeżyć
Tutaj mała luka w relacji spowodowana zmianą roli fotografa na rolę „pani domu” 😀 Goście na pierwszym miejscu dlatego brakuje zdjęć z przygotowania powierzchni przed aplikacją wosku.
Wisienka na torcie:

I tutaj czas na kolejne „Dziękujemy Piotrek :)”
Na koniec kilka zdjęć efektu naszej pracy:

Na plastiki zewnętrzne został nałożony Auto Finesse Revive, na opony Meguiar’s Endurance, szyby zostały wyczyszczone Autobrite Clear Vue.
Czas pracy ok 11 godzin (kończyliśmy pracę ok. godz. 1.30 stąd pewne niedociągnięcia 😉 ). W naszej siedzibie trwa remont (czego nie da się ukryć patrząc na zdjęcia 😀 ) ale tragiczny stan auta służbowego zmusił nas do prac w spartańskich warunkach 🙂

Dziękujemy za uwagę 😉

MX NOWICKI+Piotrek (Evo) 😀