Cześć.

Wszyscy dobrze wiedzą jak zapracowane potrafią być kobiety. Trafił do nas egzemplarz BMW 1, który na codzień jest użytkowany przez panią. Syn postanowił oddać auto w nasze ręcę, aby przywrócić mu jak najlepszy stan we wnętrzu oraz zabezpieczyć lakier.

Tak przedstawiał się stan wnętrza auta przed pracami.

blog_IMG_0533 blog_IMG_0534 blog_IMG_0535 blog_IMG_0536 blog_IMG_0537 blog_IMG_0538 blog_IMG_0539 blog_IMG_0543

blog_IMG_0555

Z zewnątrz też podobna sytuacja. Srebrny lakier dużo wybacza, ale w naszym oświetleniu nic się nie ukryje.

blog_IMG_0540 blog_IMG_0541 blog_IMG_0542

Pod maskę chyba dawno nikt nie zaglądał.

blog_IMG_0544 blog_IMG_0545 blog_IMG_0546 blog_IMG_0547

Końcówka wydechu. Czas o nią zadbać.

blog_IMG_0551 blog_IMG_0552 blog_IMG_0553 blog_IMG_0554 blog_IMG_0560

Czas zabrać się do pracy. Na pierwszy rzut tar&glue, czyli usuwamy smołę i klej z lakieru.

blog_IMG_0563 blog_IMG_0566 blog_IMG_0569

Kolejno piana, mycie ręczne, deironizacja i glinkowanie. Czyli w skrócie jakieś 2h 😛

blog_IMG_0570 blog_IMG_0573

Po całym procesie mycia i osuszeniu możemy przystąpić do oceny stanu lakieru.

blog_IMG_0575

Zawsze przed przystąpieniem do mycia wnęki traktujemy Vasco. Jak widać po dodatkowym wypędzlowaniu i spłukaniu nie ma się do czego przyczepić.

blog_IMG_0580 blog_IMG_0582

Felgi wstępnie domyte. Po ściągnięciu będą jeszcze raz dokładnie oczyszczone i zabezpieczone powłoką.

blog_IMG_0583 blog_IMG_0584

Silnik wydmuchany z liści.

blog_IMG_0549

A po myciu już wygląda zupełnie inaczej.

blog_IMG_0589 blog_IMG_0590 blog_IMG_0592

Czas na wnętrze. Bez demontażu foteli się nie obejdzie.

blog_IMG_0604 blog_IMG_0605

blog_IMG_0606

blog_IMG_0607 blog_IMG_0625 blog_IMG_0627

Udało się w 90% pozbyć się śladów z drzwi.

blog_IMG_0629 blog_IMG_0630 blog_IMG_0635 blog_IMG_0636 blog_IMG_0640 blog_IMG_0643

Nasz niezawodny pomocnik Krauss S21.

blog_IMG_0596 blog_IMG_0594 blog_IMG_0601 blog_IMG_0599

Satynowa końcówka tłumika.

blog_IMG_0663 blog_IMG_0664 blog_IMG_0662

Dwu-etapowe odświeżenie i BMW 1 gotowe po odtłuszczeniu Panel Wipe'em na aplikację powłoki. W tym przypadku wybór padł na klasyczne Gtechniq C1.

blog_IMG_0668 blog_IMG_0669 blog_IMG_0670

Efekt końcowy.

blog_IMG_0671 blog_IMG_0672 blog_IMG_0673 blog_IMG_0674

Felgi zabezpieczone powłoką ArtDeWheel od ArtDeShine.

blog_IMG_0675 blog_IMG_0681 blog_IMG_0682 blog_IMG_0683 blog_IMG_0687 blog_IMG_0689 blog_IMG_0690 blog_IMG_0691 blog_IMG_0692 blog_IMG_0694 blog_IMG_0696 blog_IMG_0700 blog_IMG_0704 blog_IMG_0706 blog_IMG_0707 blog_IMG_0709 blog_IMG_0710 blog_IMG_0712 blog_IMG_0713

 

Pozdrawiamy,

Ekipa MX Nowicki.