Prace nad autem trwały ok. 30 godzin pracy 3 osób (Tomasz- tfelek, Piotrek- Evo i Paweł mx_nowicki).
Tutaj lista użytych środków :

Mycie i koła :

Tenzi Truck
AB Magifoam
IronX
-SNB Jetin
APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
Prickbort
Duragloss 901

Lakier:

-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
Menzerna 2500
Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield

Opony,tworzywa etc :

Meguiars Endurance
Koch Chemie Plaststar (odpowiednik KochChemie Nano Magic Plast Care)
Autofinesse Revive
-NW „XXX” od MXNowicki
-SV Autobahn

W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :

Na początek auto zostało zalane Prickbortem :

Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :

IronX w akcji :

Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :

Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagają bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.

Kto lepiej zrobi swoją stronę 😉

Pierwsza „50” na masce :

Błotnik/drzwi :

Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :

Maska przed/po :

Przedni zderzak przed/po :

Przedni błotnik przed/po :

Teraz kolej na dach :

Tylni błotnik :

Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :

Zdjęliśmy również napis z klapy :

Tylny zderzak :

Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :

Sporo trudności przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :

Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika

Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli 😉

Mocno zniszczone były również tylne lampy :

Po każdym przejeździe dokonywana była inspekcja :

Nadzór musi być, nie ma lekko…

Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :

Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :

Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :

Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :

Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :

W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić:

Wygląda to odrobinę lepiej 😉

Teraz kolej na letnie koła :

Auto zostało osuszone i gotowe na finish :

Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :

Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :

Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :

Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :

Na opony trafił Meguiar’s Endurance :

Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :

Wosk :

Nówka sztuka 😉

Docieranie…

…pod czujnym administratorskim okiem 😀

Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :

Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :

Pora zobaczyć efekt końcowy

Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :

To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało 😉

Do następnego… 😉