Oczywiście zaczynamy od dokładnego umycia „pacjenta”
1 Mycie

Następnie proces dekontaminacji
Na zdjęciu widoczna glinka Valet PRO Yellow Poly oraz Valet PRO Dragons Breath, który był odpowiedzialny za usunięcie z lakieru oraz felg metalicznych osadów.
2 Dragon Breath

3 Glinkowanie

Po myciu, dekontaminacji oraz osuszaniu przechodzimy do inspekcji lakieru.
4 stan lakieru przed

Auto przed wizytą u nas było nieudolnie polerowane. Widoczne były tzw. „świńskie ogonki”, które są pozostałością po matowaniu papierem.
5 Stan lakieru przed

6 stan lakieru przed

7 stan lakieru przed

8 stan lakieru przed

9 stan lakieru przed

10 stan lakieru przed

11 stan lakieru przed

12 stan lakieru przed

13 stan lakieru przed

14 stan lakieru przed

15 stan lakieru przed

16 stan lakieru przed

Aby ułatwić sobie pracę usunęliśmy znaczki
17 demotaz znaczka

34 zdjecie znaczka z klapy

Do korekty użyliśmy:
Maszyny: DA Krauss Dual Action 900W oraz Festool Shinex RAP 150
CUTTING:
– rotacja + Scholl Concepts S2 Orange Rubbing Compound + biała gąbka URBAN lub mini gąbka niebieska
– maszyna DA + Menzerna FG500 + biała gąbka URBAN
POLISH:
– maszyna DA + Menzerna PF2500 + żółta gąbka URBAN
FINISH:
– maszyna DA + Scholl Concepts S30 + czerwona gąbka URBAN (wkrótce w oficjalnej sprzedaży)
– miejscami Sonax Perfect Finish + czarna gąbka URBAN
– cleaner Britemax Black Max (intensywnie przez nas ostatnio testowany 😉 ) + czarna karbowana gąbka URBAN

18 50-50 maska

19 50-50 drzwi

20 50-50 drzwi

21 50-50 drzwi

22 slady po matowaniu

23 rysy nad klamka

Niektóre rysy usuwaliśmy uprzednio matując za pomocą maszyny oscylacyjnej Mirka Ceros i papierów Abralon P2000 i P4000
24 matowanie na klamkami

25 zmatowana powierzchnia nad klamka

26 po polerowaniu nad klamka

27 po polerowaniu nad klamka

28 50-50 blotnik

29 50-50 blotnik

30 50-50 blotnik

33 50-50 na progu

Stare folie ochronne zostały usunięte. Bardzo dziękujemy firmie Auto Color Shift za naklejenie nowych.

31 zdjecie folii

32 usuwanie kleju po folii

KOŁA ORAZ NADKOLA.
– dokładne mycie za pomocą Polytop Maximus
Prickbort MAC124 – usuwanie smoły. Większe kawałki smoły poddały się dopiero pod naciskiem Concept Chu-Sol, który pomógł usunąć pozostałości kleju po ciężarkach
– usunięciem metalicznych osadów oraz pyłu z klocków zajął się Valet PRO Dragons Breath
– felgi zostały zabezpieczone Sonax’em Net Shield
35 brudne felgi

36 brudne felgi

37 zabezpieczenie felg

Nadkola umyliśmy APC SNB Gul Javel i zabezpieczyliśmy Chemical Guys Bare Bones

40 nadkole przod brudne

41 nadkole przod brudne

42 nadkole przod po

43 nadkole przod po

44 nadkole tyl przed

45 nadkole tyl po

Odnowiliśmy śruby
38 sruby do felg przed

39 sruby do felg po

Zaciski odświeżone:
– maszyna DA + żółta gąbka URBAN + Menzerna PF2500 + zabezpieczenie Cquartz UK Edition Kit Pack

46 polerowanie zaciskow

47 50-50 zacisk

48 kwarc na zacisku

Zdjęcia z mycia po korekcie
49 mycie po korekcie

50 mycie po korekcie

Miejscowo zaprawki MX NOWICKI
51 zaprawki

52 zaprawki

Aplikacja cleanera i wosku Svisswax Insignis V2 (2 warstwy). Przyklejenie znaczków. Plastiki zewnętrzne zabezpieczyliśmy Shiny Garage Jet Black a uszczelki Auto Finesse Revive.Na szybach przygotowanych za pomocą 1z Glasspolish wylądowała niewidzialna wycieraczka Angelwax H2GO Rain Repellent, a za wygląd opon odpowiada Meguiar’s Endurance Tire Gel.
Można podziwiać efekt końcowy 🙂
53 zestaw do finishu

54 lakier pod ledem

Znaczek został przyklejony taśmą dwustronną firmy URBAN.
56 przyklejenie znaczka

57 nowa folia na blotnikach

58 woskowanie znaczka

59 wosk

62 wneki

63

64

60 felgi

61 felgi

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

90

91

92

94

95

96

Dziękujemy za uwagę,
MX NOWICKI.