Relację zaczynamy od prezentacji auta przed przystąpieniem do prac:

honda_civic_1 honda_civic_2 honda_civic_3 honda_civic_4 honda_civic_5 honda_civic_6
Na „pierwszy ogień” (na suche auto) w celu usunięcia smoły, poszedł Prickbort MAC 124
honda_civic_8

honda_civic_7

Dalej pre- wash, do którego użyliśmy piany aktywnej Auto Finesse Avalanche
honda_civic_9
honda_civic_10
Wnęki oraz dywaniki zostały wyczyszczone APC Shiny Garage Red Devil
honda_civic_12honda_civic_11
Nadkola- Tenzi Truck Clean, felgi- kwasowy środek SNB Wheel Cleaner S oraz Car Pro IronX

Następnie mycie właściwe (oczywiście na dwa wiadra 😉 ). Zdecydowaliśmy się na przetestowanie szamponu w listkach Meguiar’s Quik Suds Car Wash Strips
honda_civic_13

honda_civic_14

honda_civic_15

honda_civic_16

honda_civic_20 (1)

honda_civic_20 (2)
Usuwanie lotnej rdzy i osadów metalicznych przy użyciu Car Pro IronX
honda_civic_17

honda_civic_18

honda_civic_19
I glinkowanie (kolejny test tym razem nowej glinki firmy Presta)
honda_civic_21

honda_civic_22

honda_civic_23

Czyszczenie wnętrza
honda_civic_24
Niestety wnętrze jest bardzo zniszczone dlatego jedyne co mogliśmy zrobić to je porządnie wyczyścić.

Przechodzimy do inspekcji oraz odświeżenia lakieru. Do tego celu została użyta pasta Menzerna PF 2500 na żółtym padzie URBAN’a oraz cleaner Concours Car Care Perficio Pre-wax Cleaner na czarnym padzie URBAN’a

Maska PRZED:
honda_civic_25_maska_przed

honda_civic_26_maska_przed

honda_civic_27_maska_przed

Maska PO:
honda_civic_28_maska_po

honda_civic_29_maska_po

honda_civic_30_maska_po

Błotnik PRZED:
honda_civic_33_błotnik_przed

Błotnik PO:
honda_civic_34_błotnik_po

Błotnik PRZED:
honda_civic_36_błotnik_przed

honda_civic_37_błotnik_przed

honda_civic_38_błotnik_przed

Po Menzerna 2500:
honda_civic_39_hologram

Błotnik PO:
honda_civic_40_błotnik_po

honda_civic_41_błotnik_po

Drzwi PRZED:
honda_civic_45

Drzwi PO:
honda_civic_46

Tylna klapa PRZED:
honda_civic_47

Tylna klapa PO:
honda_civic_48

Do korekty reflektorów (przód i tył) użyliśmy pasty Koch Chemie Schliefpaste na futrze, następnie Menzerna PF 2500 i żółty pad URBAN’a oraz czarna gąbka URBAN’a i Meguiar’s PlastX
honda_civic_31_lampa_przed

honda_civic_32_lampa_po

honda_civic_42

honda_civic_43

Na koniec nałożyliśmy dressingi. Ramki drzwi, klamki, lusterka oraz uszczelki zostały zabezpieczone Auto Finesse Revive
honda_civic_49

honda_civic_50

honda_civic_51

honda_civic_52

honda_civic_62

Opony- Diamondbrite Tyre Dressing, felgi Autobrite To Seal And Protect, nadkola oraz podszybie Koch Chemie Nano Magic Plast Care
honda_civic_57
Lakier został zabezpieczony sealant’em 1z Einszett Hart Glanz, na szyby zaaplikowaliśmy niewidzialną wycieraczkę The Fresh Rain Repellent

Plastiki wewnętrzne zabezpieczyliśmy Nielsen Choice, szyby zostały wyczyszczone za pomocą 1z Glaspolish i Nielsen Blue Window

I jeszcze kilka zdjęć z efektu końcowego
honda_civic_53

honda_civic_54

honda_civic_55

honda_civic_56

honda_civic_58

honda_civic_59

honda_civic_60

honda_civic_61

 

Niestety na lakierze zostało sporo głębokich rys oraz otarć, a we wnętrzu plastiki, które niestety są tak zniszczone, że nic nie mogliśmy zrobić, ale mimo wszystko cel został osiągnięty ponieważ auto zdecydowanie odżyło 🙂

Pozdrawiamy
MX NOWICKI & EVO