Samochód po przyjeździe prezentował się tak:
Jak widać świetnie zachowany egzemplarz BMW! Do tego bardzo zadbany.
Następnie mycie, dekontaminacja i możemy przystąpić do prac nad lakierem. Do dekontaminacji standardowo użyliśmy następujących produktów: Prickbort (do usunięcia smoły), IronX (do usunięcia zabrudzeń metalicznych), a na koniec oczywiście glinkowanie.
I po tzw. cuttingu kolejne mycie (ma na celu usunięcie resztki pasty oraz pyłu, który powstaje podczas polerowania).
Dodatkowo kolejny raz myjemy nadkola (tutaj w akcji APC SNB Gul Javel).
Następnie nadkola zostały zabezpieczone za pomocą Scholl Concepts Engine Shine&Seal, a plastiki oraz uszczelki zewnętrzne zabezpieczyliśmy dressingiem Auto Finesse Revive , natomiast na uszczelki wewnętrzne wokół drzwi, które były bardzo wysuszone zaaplikowaliśmy1z Einshett Gummi Pflege.
Felgi zabezpieczyliśmy za pomocą SONAX Net Shield, a na opony został zaaplikowany Swissvax Pneu :
Jeszcze bagażnik i wnętrze auta. Skórzana tapicerka została wyczyszczona i zabezpieczona za pomocą zestawu Colourlock (Strong Cleaner oraz Leder Versiegelung); za końcowy wygląd plastików wewnętrznych odpowiada Swissvax Quick Interior Finish; wnęki drzwi zabezpieczone zostały produktem typu AIO: Muc-Off Miracle Shine:
Lakier zabezpieczony woskiem Swissvax Shield:
I można cieszyć oko efektem końcowym… 🙂
Plastiki w komorze silnikowej zabezpieczyliśmy dressingiem Scholl Concepts Boost Engine Shine & Seal, a następnie Auto Finesse Revive
MX NOWICKI
Świetny efekt końcowy! Bardzo podobają mi się oponki po nałożeniu SV Pneu. Czemu w waszej ofercie nie ma produktów marki SV?
Niestety ze względu na politykę firmy Swissvax tylko dystrybutor może mieć w ofercie te produkty.