Prace nad autem trwały ok. 30 godzin pracy 3 osób (Tomasz- tfelek, Piotrek- Evo i Paweł mx_nowicki).
Tutaj lista użytych środków :
Mycie i koła :
–Tenzi Truck
–AB Magifoam
–IronX
-SNB Jetin
–APC SG Red Devil
-SNB Tar Remover
–Prickbort
–Duragloss 901
Lakier:
-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste
–Menzerna 2500
–Urban Shine
-SV CF Professional Regular
-SV CF Regular
-SV Shield
Opony,tworzywa etc :
–Meguiars Endurance
–Koch Chemie Plaststar (odpowiednik KochChemie Nano Magic Plast Care)
–Autofinesse Revive
-NW „XXX” od MXNowicki
-SV Autobahn
W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :







Na początek auto zostało zalane Prickbortem :



Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :





IronX w akcji :


Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :

Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagają bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.








Kto lepiej zrobi swoją stronę 😉

Pierwsza „50” na masce :


Błotnik/drzwi :

Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :

Maska przed/po :


Przedni zderzak przed/po :


Przedni błotnik przed/po :


Teraz kolej na dach :




Tylni błotnik :

Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :







Zdjęliśmy również napis z klapy :

Tylny zderzak :


Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :

Sporo trudności przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :







Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika
Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli 😉




Mocno zniszczone były również tylne lampy :







Po każdym przejeździe dokonywana była inspekcja :



Nadzór musi być, nie ma lekko…

Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :



Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :






Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :



Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :



Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :



W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić:










Wygląda to odrobinę lepiej 😉


Teraz kolej na letnie koła :





Auto zostało osuszone i gotowe na finish :












Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :





Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :



Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :




Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :





Na opony trafił Meguiar’s Endurance :




Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :

Wosk :

Nówka sztuka 😉





Docieranie…

…pod czujnym administratorskim okiem 😀


Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :

Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :

Pora zobaczyć efekt końcowy










Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :








To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało 😉
Do następnego… 😉





podstawię Wam swoje 🙂
M4ciek zapraszamy 🙂 ale co tam robić w Twojej A3? 😛 Ideału się przecież nie poprawia 😉
Szkoda że w środku nic nie robiliście…
Zbyt mało czasu no i z założenia projekt miał obejmować tylko (albo aż) korektę i zabezpieczenia lakieru 😉 Może na środek jeszcze przyjdzie czas… 😉