Przypomnę tylko, że obiektem testowym było audi a3 w kolorze szary metalik. Lakier jak na audi przystało bardzo twardy i niestety bardzo zmęczony wieloletnim użytkowaniem. Dlatego postanowiliśmy zrobić korektę przed nałożeniem wosku.
Zaczęliśmy od pomarańczowej gąbki URBAN HONEYCOMBination i mocno ściernej pasty VICTORIA 103.
Niestety jak na „niemca” przystało lakier nie zamierzał się tak łatwo poddać 🙂 Dlatego postanowiliśmy walczyć dalej. Wytoczyliśmy ciężkie działo w postaci gąbki polerskiej Urban Pro Square 🙂
Okazało się,że to bardzo dobre posunięcie. Bardzo twarda niebieska gąbka URBAN’a świetnie nadaje się do twardych i opornych lakierów (np. na autach grupy VAG) Efekty możecie zobaczyć poniżej:
Oczywiście przed zrobieniem zdjęcia panel został przemyty IPA, który skutecznie usunął ewentualne wypełniacze zawarte w paście polerskiej.
Kolejnym krokiem było użycie żółtej gąbki klasycznej URBAN i pasty średnio ściernej VICTORIA 105 czyli tzw. „finish”.
Niestety brakuje zdjęć po ostatnim „stepie” ponieważ niewprawna ręka fotografa nie mogła uchwycić widocznej różnicy. Uwierzcie- było ją widać 🙂 Korekta nie była na 100% ponieważ przyszłość auta jest związana z nami dlatego postanowiliśmy zostawić sobie trochę klaru 🙂
Tym sposobem powierzchnia została przygotowana do nałożenia wosków.
No to był pracowity weekend;) brakuje jednak troche tych fotek z finishu
No brakuje brakuje ale zdjęcia 50/50 mi nie chciały wyjść po „103” i się zniechęciłam 😉 Postaram się popracować nad techniką fotografowania i następnym razem uwiecznić efekty pracy.
P.S. to był pracowity weekend i przed 2 dni to odczuwałam w rękach i nogach 😉