Cześć.
Ostatnio mieliśmy przyjemność pracować przy BMW 5, które przyjechało do Nas, aż z Norwegii. Auto porusza się tam na codzien. Pakiet specjalny był bardzo obszerny. Nie tracąc czasu przejdźmy do relacji.
Zaczęło się od przygotowania lakieru do polerowania, czyli pełny proces mycia.
Zakres prac obejmował także mycie podwozia. Oczywiście w miarę możliwości. Udało się bardzo dużo doczyścić.
Silnik również musi zostać dopieszczony. W trudno dostępnych miejscach można zastosować pędzelki i APC.
Detale muszą zostać dopieszczone, nawet pod maską.
Materiałowe nadkola to zmora współczesnych samochodów, ale mamy na to sposób.
Kilka godzin później i można zająć się cuttingiem. Biały lakier może wydawać się nie wymagający, ale jest to bardzo złudne.
Pełna korekta lakieru. Zawsze trzeba dać z siebie wszystko.
Po ukończeniu etapu cuttingu i polishu bmw zostało umyte, osuszone, a następnie ostatni krok polerowania przed odtłuszczeniem i powłoką, czyli finish.
Poniżej – odtłuszczenie lakieru przed powłoką.
Zawsze staramy się dokonywać tego etapu w dwie osoby. Jedna osoba wstępnie nakłada i dociera płyn inspekcyjny, a druga dla pewności sprawdza jeszcze cały lakier z latarką inspekcyjną.
Jest to bardzo ważny krok przed aplikacją powłoki.
Produkt ADBL Wipe Out Pro w akcji.
W między czasie dwa komplety felg zostały zabezpieczone powłoką.
Aplikacja powłoki.
BMW po naszych pracach.
Na koniec coś co lubimy najbardziej.
Pozdrawiamy,
Ekipa MX Nowicki.