Kolejny projekt MX Nowicki, po raz kolejny przedstawiamy szybkie i nietuzinkowe auto 😉 Tym razem pod naszą opiekę trafiło Audi S6 C5 – prawdziwy wilk w owczej skórze. Pod przykrywką zwykłego, rodzinnego kombi kryje się ponad 300 koni z silnika V8, napędzane na cztery koła. Niestety, stan auta zdecydowanie odstawał od tego, na który S6 zasługiwało. Lakier był bardzo mocno „zmęczony” częstymi wizytami na myjniach szczotkowych, co sprawiło że kolor stracił jakikolwiek połysk.
Audi zostało więc poddane kompleksowej usłudze, w skład której wchodziła korekta lakieru oraz wyczyszczenie wnętrza, wraz z zabezpieczeniem skór. Dodatkowo zajęliśmy się doprowadzeniem komory silnika do ładu.
Auto zostało dostarczone oblepione zimowym brudem, pod grubą warstwą soli. Do pre- washu użyliśmy SNB Prickbort MAC 124, Car Pro Iron X i piana aktywna Autobrite Magifoam. Auto następnie zostało umyte szamponem Concours Car Care Oro Liquido oraz wyglinkowane za pomocą glinki Presta.
Następnie przyszła kolej na korektę lakieru. Nasza ekipa miała wyjątkowo ciężkie zadanie, z powodu bardzo silnego zmatowienia oraz wyjątkowo twardego lakieru, co jest znakiem firmowym Audi z tego okresu. Każdy element wymagał wielokrotnego podejścia z wełnianym padem, przy użyciu bardzo ostrych past i wysokich prędkości obrotowych. Za to finish przebiegał bez najmniejszych problemów 😉
Nie zapomnieliśmy również o przednich reflektorach , które również zostały odświeżone :
Poniżej najbardziej zniszczony element auta. Udało nam się usunąć zmatowienie, ale niestety pozostały rysy, których z powodu zbyt cienkiego lakieru nie mogliśmy „zdjąć”.
Teraz kolej na silnik. Do mycia użyliśmy niezastąpionego Shiny Garage Red Devil , po umyciu wszystkie tworzywa pod maską zostały zabezpieczone Auto Finesse Revive.
Przy tylnych czujnikach parkowania pojawiły się spore ogniska rdzy. Potraktowaliśmy je Car Pro IronX Paste, co pozwoliło pozbyć się większości rdzy z tych elementów.
Po zakończeniu prac nad lakierem, zajęliśmy się wnętrzem auta. Skórzana tapicerka wymagała dokładnego wyczyszczenia oraz zabezpieczenia. Użyliśmy do tego środków Colourlock. Plastiki we wnętrzu zostały przetarte APC, oraz zabezpieczone Wolf’s Chemicals Silk Milk Interior Dressing. Tapicerka na podłodze i dywanikach została wyprana.
Elementy z chromu na grillu,oraz na listwach wokół okien zostały potraktowane cleanerem Autofinesse Rejuvenate :
Końcówki wydechów odzyskały należyty wygląd, po użyciu Autosola i wełny stalowej Concept Steel Wool Superfine :
Na koniec lakier zabezpieczyliśmy woskiem SV Shield :
Tak się prezentowało skończone Audi, po kilkudziesięciu godzinach ciężkiej pracy :
Pozdrawiamy,
MX NOWICKI
Kawał dobrej roboty!
Dziękujemy 🙂
Szkoda że tak mało zdjęć z detailingu wnętrza…
No niestety jak zwykle na niekorzyść zadziałał czas… :/
Ile mniej więcej kosztuje taka usługa? Mam na myśli samą karoserię – beż wnętrza i komory silnika.
Plus – czy zarysowane szyby też można polerować?
Auto tej wielkości 1000 do 1300zł. W tej cenie jest cały pakiet z zewnątrz łącznie z myciem i zabezpieczeniem felg oraz silnika. Mniejsze auta od 750zł. Najlepiej podjechać i po oględzinach będzie wszystko jasne 😉
Quattro, s-line, recaro, v8, 4,2, benzyna – iście rodzinne 🙂
Zupełnie inny samochód wyjechał.
Zbierajcie zdjęcia z pracy z naszymi środkami, niedługo się przydadzą 🙂
Wszystkie zdjęcia oczywiście posiadamy na dysku w dużej rozdzielczości 😉 I na pewno to nie jest ostatnia relacja, w której pojawiają się produkty Colourlock ponieważ bardzo dobrze nam się nimi pracuje 😉