Tym razem skupiamy się wyłącznie na detalach, które pokażemy Wam na kilku zdjęciach.
Zaczynamy od zdejmowania mory z tylnej klapy za pomocą papierów ściernych i podkładki firmy Kovax.
Z czymś takim przyszło nam się zmierzyć:
W trakcie pracy:
Tak wygląda klapa po zmatowaniu papierem:
I klapa po korekcie:
Korekta lakieru.
Przed korektą:
Bardzo problematyczne słupki w kolorze „piano black”:
I na koniec tej krótkiej relacji przestawiamy kilka zdjęć z efektu końcowego. Na prośbę właściciela auto zostało zabezpieczone dwoma woskami (oczywiście z górnej półki 🙂 ):
Pozdrawiamy,
MX NOWICKI
Super praca:)
Jakim srodkiem zrobiliscie slupki srodkowe w kolorze piano black..?
Piano black nie jest „wdzięcznym” temat jeżeli chodzi o polerowanie. Do miękkich lakierów, które trudno wykończyć używamy głównie tej pasty http://www.pielegnowacauto.pl/pasta-wykonczeniowa-sonax-profiline-perfect-finish-1l.html