Tym razem skupiamy się wyłącznie na detalach, które pokażemy Wam na kilku zdjęciach.
Zaczynamy od zdejmowania mory z tylnej klapy za pomocą papierów ściernych i podkładki firmy Kovax.
Z czymś takim przyszło nam się zmierzyć:

1_mora_po_lakierowaniu_tylna_klapa

W trakcie pracy:

2_usuwanie_mory

Tak wygląda klapa po zmatowaniu papierem:

3_wymatowana_klapa

I klapa po korekcie:

4_klapa_po_korekcie

Korekta lakieru.
Przed korektą:
5_lakier_przed_ korekta

Po korekcie:
6_lakier_po_korekcie

50/50 na tylnej lampie:
7_tylna_lampa

Bardzo problematyczne słupki w kolorze „piano black”:
8_slupki_piano_black

9_slupki_piano_black_50_50

10_slupki_piano_black_50_50_led

I na koniec tej krótkiej relacji przestawiamy kilka zdjęć z efektu końcowego. Na prośbę właściciela auto zostało zabezpieczone dwoma woskami (oczywiście z górnej półki 🙂 ):
11_odbicie

12_odbicie

14_silnik

15_odbicie_na_sloncu

17_odbicie_na_sloncu

18_w_sloncu

19_odbicie_w_sloncu

20_woski

Pozdrawiamy,
MX NOWICKI